Format (utilitat) del Fòrum
+2
Fenix2
N0NA
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Format (utilitat) del Fòrum
Per començar, vull dir que la idea del fòrum em sembla perfecta, a veure si anem fent "propaganda" i ens anem trobant tots per aquí.
Però volia comentar una cosa: Jo actualment no sóc usuària habitual de fòrums, però si que ho he estat en altres èpoques. I la veritat és que se'm fa bastant extrany que els posts en comptes d'afegir-se al final de la pàgina ho facin al principi. Sé que és una simple qüestió de costum, però tenint en compte que la majoria de fòrums van al revés d'aquest, podria ser possible invertir l'ordre de publicació dels posts?
No sé si m'he explicat massa bé, si no ha quedat clar ho intentaré explicar millor!
Però volia comentar una cosa: Jo actualment no sóc usuària habitual de fòrums, però si que ho he estat en altres èpoques. I la veritat és que se'm fa bastant extrany que els posts en comptes d'afegir-se al final de la pàgina ho facin al principi. Sé que és una simple qüestió de costum, però tenint en compte que la majoria de fòrums van al revés d'aquest, podria ser possible invertir l'ordre de publicació dels posts?
No sé si m'he explicat massa bé, si no ha quedat clar ho intentaré explicar millor!
N0NA- Geomuggle
- Nombre de missatges : 10
Ubicació : N 41° 43.437 E 001° 50.111
Re: Format (utilitat) del Fòrum
Crec que això és una opció en la configuració del fòrum. És més en molts fòrums ho pot escollir l'usuari com ell vol que li surtin els posts.
En el cas d'aquest desconec si és possible, això t'ho hauria de dir l'aullu que és l'administrador.
En el cas d'aquest desconec si és possible, això t'ho hauria de dir l'aullu que és l'administrador.
Fenix2- Coordenada
- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Catalunya
Vaig creure que l'altre ordre seria més comode per seguir les últimes entrades, Ara l'he canviat, missatge mes antic el primer.
És cert que per seguir les últimes entrades és més comode com estava abans, però si entres de tant en tant crec que és millor com està ara, a mi personalment em va millor així. Gràcies pel canvi!
N0NA- Geomuggle
Ubicació : N 41° 43.437 E 001° 50.111
Molt millor. A mi també m'agrada més el missatge més antic el primer. Gràcies pel canvi.
Cargol- Geomuggle
- Nombre de missatges : 4
Completament d'acord. Moltes gràcies pel canvi.
Bonasort- Geomuggle
Ubicació : Catalunya
Gracies pel canvi, pels que no entrem molt sovint es fa mes entenador aquest format!
les txuquis- Geomuggle
- Nombre de missatges : 3
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum