Diumenge5/12/10
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Diumenge5/12/10
Encara no estic decidit del tot pero....
Algu s'apuntaria aquest diumenge anar a pasar el dia fent catxes a Lleida Capital? estic mirant-ho i casi tots son multis....
Algu s'apuntaria aquest diumenge anar a pasar el dia fent catxes a Lleida Capital? estic mirant-ho i casi tots son multis....
Aullu- Coordenada
- Nombre de missatges : 107
Ubicació : Catalunya
Re: Diumenge5/12/10
Jo també els tinc pendents, però aquest diumenge no puc
Fenix2- Coordenada
- Nombre de missatges : 80
No ben bé a Lleida, però molt a prop i altament recomanable, si voleu fer un multi no urbà ... GC26NB7.
DeepButi- Mapa
- Nombre de missatges : 38
Si que sembla maco el lloc, pero no penseu que . aixo de tenir que fer tantes operacions matematiques, que porten portar a equivocs si no has apuntat be els signes, fan una mica enrrera a la gent al'hora de fer.ho?
Jo tinc un Multi, i la gent fa els catxes propers i aquest el deixa,
Jo tinc un Multi, i la gent fa els catxes propers i aquest el deixa,
Aullu- Coordenada
- Nombre de missatges : 107
Jo m'ho vaig passar pipa fent-lo ... tant que vaig tornar-hi perquè el primer dia no vem trobar una pista ... i visc a més de 2h de cotxe ...
És un dels millors geoamagatalls que he fet.
Cadascú tria segons li agrada, clar . Si només vols sumar "finds" no fas els multis, clar, "tanta feina per 1 Find"
(operacions matemàtiques: aquest és fàcil, no vegis els meus GpS - Guapos per sempre )
Sort!
És un dels millors geoamagatalls que he fet.
Cadascú tria segons li agrada, clar . Si només vols sumar "finds" no fas els multis, clar, "tanta feina per 1 Find"
(operacions matemàtiques: aquest és fàcil, no vegis els meus GpS - Guapos per sempre )
Sort!
DeepButi- Mapa
- Nombre de missatges : 38
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum