Forumcatxe
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Montsant

4 participantes

Ir abajo

Montsant Empty Montsant

Missatge por Aullu 29/11/10, 12:40 pm

Hola a tothom,
Volia fer una pregunta als que heu anat a fer els Catxes " Roca Corbatera per la canal de S. Joan del Codolar", " Clot del Cirer " i " Punta dels Pins Carrassers" . Fa dies que m'els miro i la pregunat es: Es podrien fer els 3 en un dia? ( tenin en compta que a 2/4 de 6 ja es fosc ara) i Anant a cada un el mes aprop possible d'ells amb cotxe , eh . He de dir-vos que soc dels que si puc pujaria amb el cotxe fins el pic. Smile, Aprofito si algu s'anima.. que m'avisi.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Fenix2 29/11/10, 12:52 pm

Ho dubto. Però a més si anar al Montsant és una joia, què res més bo que poder-hi anar tres dies a fer tres catxés Smile

Per cert, si avises quan hi vagis potser m'apunto, tot i que ja he fet els tres catxés.
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Shedir 10/12/10, 06:01 pm

Aullu,

Fer-ho tot en un sol dia és una bona caminada, fent un càlcul ràpid sobre el mapa em surten uns 18 Km... affraid

Ara bé, si hi estàs disposat, jo t'acompanyo!!!

El dels Pins Carrassers el vaig amagar jo, i el de la Roca Corbatera ja el vaig fer, per tant només em falta el "Clot del Cirer", però assumiria de bon grat el repte de fer-los tots tres en un sol dia.

Algú s'anima?
Shedir
Shedir
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 19/11/2010
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Aullu 10/12/10, 07:47 pm

Si es molt fem 2 només...
que montem una sortideta aquest diumenge? :p
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Shedir 10/12/10, 10:43 pm

Si sortim de Sant Joan per fer la Corbatera i després planegem per la Serra Major fins el Clot del Sires i tornem per La Morera surten uns 11 Km... molt més assequible.

Jo aquest diumenge estic disponible. Som-hi?
Shedir
Shedir
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 19/11/2010
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por NEOBLAK 11/12/10, 04:11 am

Hola Shedir!!!.
Bueno, ya me explicareis que es eso de los encuentros virtuales, porque no se bien en que consiste.
Y sobre lo del Domingo yo me apunto, pero antes me gustaria que me dijeseis si puede ser a que distancia masomenos queda el lugar desde Tarragona y como queda alfinal.
Me refiero a: ¿Donde quedamos?, ¿Salimos de Tarragona o nos vemos todos alli en el sitio?, y si es asi, ¿Donde?, ¿Que distancia hay que hacer andando para esos 2 o 3 chaches?, ¿Que tal el terreno?, jajaja, ya paro de preguntar.
Ah bueno, y ¿Cuales son los nombres de los caches para descargarmelos?.
Bueno, ya direis.
Un saludo.
NEOBLAK
NEOBLAK
Geomuggle
Geomuggle

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 06/12/2010
Ubicació : San Pedro y San Pablo.

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Fenix2 11/12/10, 09:46 am

Shedir escrigué:Si sortim de Sant Joan per fer la Corbatera i després planegem per la Serra Major fins el Clot del Sires i tornem per La Morera surten uns 11 Km... molt més assequible.

Jo aquest diumenge estic disponible. Som-hi?

Entenc de fer-ho amb dos cotxes, no? Deixar-ne un a La Morera i l'altres a Sant Joan. Llavors sí que ho podem fer. Si seguim, aproximadament, aquest track seran 13 km i quasi 800 m de desnivell acumulat. On quedem ? Very Happy
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Aullu 11/12/10, 10:27 am

Ho fem ????
Quedem a Cornudella o a la Morera i alli fem lo dels cotxes? o que dieu....
Pq en cotxe fins dalt no es pot oi? Very Happy
Jo proposo trobada a les 7 del mati a esmorzar algun lloc i decidim lo dels cotxes i aixo, pero no conec res de la zona jo... Crec que a cornudella hi ha un bar a peu de carretera "La venta" crec...o algu aixi , no?
Que ja som dissabte eh

P.D. Neoblak els catxes son: GC1FNYG , GC29E9N i/o GC1PFQZ
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Fenix2 11/12/10, 03:39 pm

Si vols t'espero a l'aparcament de La Morera. No m'agrada esmorçar abans de la pujadeta que ens espera Smile . El meu cotxe el deixem aquí i amb el teu anem a Sant Joan. Què et sembla?
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Aullu 11/12/10, 04:37 pm

Val per mi perfecte,
Aixi passam les coordenades del parking de la morera on seras i l'hora que creus que ens hem de posar a la feina Smile , jo he dit les 7 per dir alguna, a mi em va be qualsevol. Aveure que diu el shedir, que va dir que potser tameb venia....
Ara marxo a fer el catxe del tast de vins a capçanes , entrare quant torni d'alla, pero ja compto amb anarhi dema.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Fenix2 11/12/10, 05:30 pm

A veure, demà el Sol surt a les 8:11H, per tant jo proposo de quedar entre les 7:45H-8:00H a l'aparcament nou de La Morera, que si mal no recordo cau a N41º16.000' - E0º50.540'
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Shedir 11/12/10, 07:11 pm

Ops!!! Quant de moviment en les últimes hores! Very Happy

Efectivament el meu pla era deixar cotxes a l'inici i final per reduir la caminada, per tant podem trobar-nos tal com dieu a l'aparcament de la Morera del Montsant, deixar-ne algun, i tornar cap a Cornudella.

Les coordenades exactes segons Google Earth son:

Desviació des de la carretera per arribar a l'aparcament: 41° 16.042'N 0° 50.614'E
Aparcament de La Morera: 41° 15.948'N 0° 50.485'E

Sobre l'hora, en condicions normals em seria igual, però avui tinc sopar d'empresa i això mai s'acaba aviat... Però tant se val, ja m'adapto, en el pitjor dels casos pot ser que demà tingui que fer migdiada després d'esmorzar. Wink Per tant faré cap a les 8:00 h a la Morera.

Per cert, totalment d'acord amb el Fenix2 que cal esmorzar després de fer la pujada dels tres graons, no abans!!!

Per cert, algun pla per dinar? Calculo que acabarem cap a les 14:00. Portem dinar? Anem a algun lloc? Cadascú a casa seva?

Les previsions meteorològiques per demà son bones, però no descuideu roba d'abric per si fa vent a dalt, i no cal dir d'anar ben calçat.

Per cert, també hi ha un multi a Sant Joan del Codolar, però el podríem deixar pel final si és que encara ens queden ganes quan tornem a buscar els cotxes.

En fi, crec que ho tenim tot lligat. Em deixo res?
Shedir
Shedir
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 19/11/2010
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Fenix2 11/12/10, 07:20 pm

Shedir,

l'aparcament que tu dius la darrera vegada que hi vaig anar estava en obres i no s'hi podia accedir. Més o menys a les coordenades que jo he enviat n'hi havia un de nou.

La meva idea és portar un bocata per dinar. Em temo que no camino tant com tu Very Happy

El meu mòbil ja el teniu. A més portaré un walkie PMR en el canal 3.

També, he pulit un xic més el track, que com tot al Montsant és aproximat Smile El podeu descarregar aquí Very Happy
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Aullu 11/12/10, 08:02 pm

Val aixi si m'ha quedat clar per dema es : a les 8:00 al Parking de Morera N41º16.000' - E0º50.540' o al 41° 15.948'N 0° 50.485'E , Despres no esmorçar i portar bocata per dinar, mare de deu, jo per si de cas com camino menys que ningu de vosaltres, portare 2 bocates per si em quedo a sopar i tot Smile .
Fins dema.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Shedir 11/12/10, 09:27 pm

Fenix2 escrigué:Shedir,
l'aparcament que tu dius la darrera vegada que hi vaig anar estava en obres i no s'hi podia accedir. Més o menys a les coordenades que jo he enviat n'hi havia un de nou.

Les obres devien ser les del nou edifici del Parc Natural, no? Crec que l'estan fent allí. Bé, per 35 metres no discutirem. Wink

Per tant, doncs, quedem doncs on tu dius a les 8:00, i portaré esmorzar i dinar!

He parlat amb en Neoblak i potser també s'apunta, però encara m'ho ha de confirmar.
Shedir
Shedir
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 19/11/2010
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Shedir 11/12/10, 10:40 pm

Finalment en Neoblak no vindrà. Sad
Shedir
Shedir
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 19/11/2010
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Fenix2 13/12/10, 09:52 am

Ahir vam fer la ruta segons el guió previst i amb puntualitat britànica Smile
Un gran dia patejant el Montsant en companyia de l'Aullu i el Shedir. Quan serà la propera? Wink
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Shedir 13/12/10, 11:33 am

Sí, realment una jornada molt agradable la d'ahir.

Cal repetir!!! Rolling Eyes
Shedir
Shedir
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 19/11/2010
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Aullu 13/12/10, 02:01 pm

Ui.. ai..uii... quin mal de cames Smile 13 km...
Pero he de reconeixer que mo vaig passar molt be, aixo si vaig trobar a faltar un bar alla dalt de la serra major. Recomano a tothom anar-hi , per exemple al clot del cirer, sembla un jardinet al mig del Montsant, Nosaltres ens varem quedar a dinar i tot , ja que el dia acompanyava i no teniem presa. Per resumir... Un dia fabulos a uns llocs fantastics i amb una companyia estupenda.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Montsant Empty Re: Montsant

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum