Forumcatxe
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Catxés exclusius...

4 participantes

Ir abajo

Catxés exclusius... Empty Catxés exclusius...

Missatge por Ferraniaina 12/10/10, 11:39 pm

Avui seguint la pista a un TB he trobat que era en un catxé que no podia descobrir al mapa...

Al seguir el seu enllaç he descobert que el seu propietari l'havia fet "exclusiu per socis premium"... Shocked Shocked Shocked

No sabia que hi hagués aquesta possibilitat (i de fet no m'ha fet gens de gràcia). Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

N'hi ha d'aquests a Catalunya?

La veritat és que havia estat pensant de fer-nos "premium", però després d'aquesta descoberta em sembla que no ens en farem pas... Mad Mad Mad
Ferraniaina
Ferraniaina
Geomuggle
Geomuggle

Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 15/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Catxés exclusius... Empty Re: Catxés exclusius...

Missatge por Aullu 13/10/10, 09:26 am

Hola a tots,
Jo també desconeixia l'existencia d'aquest tipo de catxes, deu ser pq al no veurels..... ojos que no ven...
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Catxés exclusius... Empty Re: Catxés exclusius...

Missatge por Fenix2 13/10/10, 10:43 am

Jo en coneixia l'existència, però per aquí mai n'he vist cap. De fet una vegada que en vaig veure un es tractava d'un error del propietari del catxé que va marcar el quadradet que no tocava a l'hora de publicar-lo.

Espero que el Geocatxing no evolucioni per aquest camí....
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Catxés exclusius... Empty Re: Catxés exclusius...

Missatge por cercateam 16/10/10, 01:21 pm

En alguns països (o zones concretes d'un país) sol ser molt habitual ....

Alguns són amagats per membres d'associacions que volen que aquests caches sols siguin trobats pels seus membres.

Altres són amagats per propietaris que estan farts de que els espolien els seus caches (pensen que a causa de la inexperiència dels novells) i d'aquesta forma els limiten als Premium Member que, és de suposar, són més respectuosos amb el joc.

Altres per evitar que algun membre "ressentit / barallat" amb geocaching.com o amb algun jugador .... Tingui a mà les coordenades i es dediqui a espoliar (molt habituals)

Altres perquè és un "intercanviador" de geocoins i volen evitar que els "lladres" les robin.

Les casuístiques poden ser milers.


Geocaching s'està desenvolupant de forma exponencial pel que, a la llarga, ens haurem d'acostumar a coses "exclusives" i només disponibles per a certs usuaris.

Per exemple:

Què em dieu dels Wherigo que només els poden fer els que tinguin cert tipus de GPS?

O ....

Què em dieu d'aquest nou aparell (desenvolupat per Garmin) que serveix per posar en els punts intermedis dels multicache per tal que els propietaris de cert tipus de GPS, quan estiguin en aquest punt, es descarreguin automàticament les dades del següent WP?



CHIRP

La pela es la pela!!!!!

cercateam
Geomuggle
Geomuggle

Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 22/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Catxés exclusius... Empty Re: Catxés exclusius...

Missatge por Aullu 16/10/10, 02:10 pm

Ja veurem a on anem a parar, si cada cop hi ha aparells nous , tecnologies noves .... El cert es que cada cop , surt mes als medis de informacio aixo del Geocatxing , amb el aument exponencial de persones que s'interesen i/o s'apunten. Com mes gent formi part d'aquest Joc/Sport , mes coses relacionades amb ell treuran les empreses, per guanyar clients.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Catxés exclusius... Empty Re: Catxés exclusius...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum