Forumcatxe
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Geo-sopars mensuals Barcelona

4 participantes

Ir abajo

Geo-sopars mensuals Barcelona Empty Geo-sopars mensuals Barcelona

Missatge por Fifties 20/09/10, 07:05 pm

Vist l’èxit del darrer geosopar de setembre, em pregunto si ja hi ha algú disposat a organitzar el d’octubre com un event.
Què hi ha del que es va dir, no recordo on, que l’organitzés l’administrador del Catalunya Team?
Fifties
Fifties
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Geo-sopars mensuals Barcelona Empty Re: Geo-sopars mensuals Barcelona

Missatge por al11bert 21/09/10, 11:07 am

Bon dia:

Com que nomeneu a l'administrador, i ja que actualment ho sóc, voldria dir que si bé exerceixo d'administrador, ho vaig fer i ho vaig comunicar en el seu dia amb el diguem "handicap" de què per motius laborals i familiars, no podria assistir en els geo-sopars mensuals (I no és per ganes), per la qual cosa lamento comunicar-vos que per la meva part m'és impossible organitzar el proper geo-sopar. Per la qual cosa us agrairia no comptéssiu amb mi per a això, si bé des de la distància podeu comptar amb mi per al que faci falta i jo bonament pugui.

Salutacion a tots
Albert (Al11bert)
al11bert
al11bert
Geomuggle
Geomuggle

Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : L´Hospitalet de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Geo-sopars mensuals Barcelona Empty Re: Geo-sopars mensuals Barcelona

Missatge por Fenix2 21/09/10, 10:56 pm

Jo segueixo insistint que l'administrador del Catalunya Team no pot ser l'ase de tots els cops.

Prou fa en posar hores seves per fer els logs i aclarir els embolics que a vegades s'ocasionen.

No m'estranya que cada vegada costi més trobar administrador !
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Geo-sopars mensuals Barcelona Empty Re: Geo-sopars mensuals Barcelona

Missatge por Fifties 22/09/10, 12:22 pm

El fet de que el geosopar l’organitzes l’administrador del Catalunya Team es va suggerir per que d’aquesta manera es sabria a qui li tocava. No perquè fos una condició sine qua non.
De tota manera sembla que aquest tema de fer events dels sopars mensuals no interessa gaire, perquè la gent no n’opina i els que ho fan no hi estan interessats.
Fifties
Fifties
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Geo-sopars mensuals Barcelona Empty Re: Geo-sopars mensuals Barcelona

Missatge por Fenix2 22/09/10, 02:08 pm

Jo en aquest tema de l'administrador del Catalunya Team només hi veig una cosa molt senzilla. Hi ha uns 115 equips que fan logs en nom del Catalunya Team, però únicament hi ha hagut uns 25 administradors diferents, alguns d'ells més d'una vegada.

Si sense cap mena de requirement, a part de loguejar, la gent ja no vol fer d'administrador, només fa falta que a sobre els hi anem afegint coses.

Amb el que si tens tota la raó és que sembla que el tema no interessa massa. I quan dic tema vull dir tot el que referència al Catalunya Team, per desgràcia Neutral

De tant en tant segueixo el blog de la Rosa i combrego amb moltes de les coses que hi diu Wink


Editat per darrera vegada per Fenix2 el 22/09/10, 06:03 pm, editat 2 cops en total
Fenix2
Fenix2
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 14/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Geo-sopars mensuals Barcelona Empty Re: Geo-sopars mensuals Barcelona

Missatge por Aullu 22/09/10, 05:10 pm

Hola a tothom,
Perdoneu , però no veig on hi ha el problema que algú dels que assistiu als geo-sopars de Bcn, el publiqui com event.
Què ho faci el administrador de Catalunya Team, crec que ja és un altre cosa, he vist per exemple, que ha Girona també fan un event mensual que si publica un equip d'allà, per la mateixa raó, tindria que publicar-ho també el administrador de Catalunya Team?.
Crec personalment que barrejem les coses, sense cap necessitat.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Geo-sopars mensuals Barcelona Empty Re: Geo-sopars mensuals Barcelona

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum