geo sopar d´agost
5 participantes
Pàgina 1 de 1
geo sopar d´agost
No hem vist cap avis del geosopar d´aquest dijous pero entenem que es fara, no?
Nosaltres hi anirem igualment aixi que esperem que vingui algu mes...jejeje
Nosaltres hi anirem igualment aixi que esperem que vingui algu mes...jejeje
les txuquis- Geomuggle
- Nombre de missatges : 3
Re: geo sopar d´agost
Si, si.
No s'ha deixat de fer cap mes, que jo recordi. Jo (Rosa) no aniré, però l'Enric no hi faltarà. Tinc entés que els Sisu i Montse també hi aniran segur i és més que probable que els Bats també hi siguin, avui he parlat amb la Pilar.
El mes d'agost de l'any passat no va pas ser dels més minoritaris.
Per cert....he vist que han publicat els dos propers sopars mensuals de Girona, quan ens decidirem a fer-los com a events, els de Barcelona? Qui dona el primer pas?
No s'ha deixat de fer cap mes, que jo recordi. Jo (Rosa) no aniré, però l'Enric no hi faltarà. Tinc entés que els Sisu i Montse també hi aniran segur i és més que probable que els Bats també hi siguin, avui he parlat amb la Pilar.
El mes d'agost de l'any passat no va pas ser dels més minoritaris.
Per cert....he vist que han publicat els dos propers sopars mensuals de Girona, quan ens decidirem a fer-los com a events, els de Barcelona? Qui dona el primer pas?
Fifties- Mapa
- Nombre de missatges : 17
Ubicació : Barcelona
Jo no puc venir, però ens veiem a Girona. Estic amb tu Rosa ... qui dona el primer pas per fer events els sopars??¿?? Podria ser una tasca més dels Administradors del Catalunya Team ... publicar l'event pel sopar .... aquí ho deixo!
N0NA- Geomuggle
- Nombre de missatges : 10
Ubicació : N 41° 43.437 E 001° 50.111
N0NA escrigué:Jo no puc venir, però ens veiem a Girona. Estic amb tu Rosa ... qui dona el primer pas per fer events els sopars??¿?? Podria ser una tasca més dels Administradors del Catalunya Team ... publicar l'event pel sopar .... aquí ho deixo!
És una idea molt bona. Així no hi hauria problemes per saber qui l'ha d'organitzar. A veure si li anem donant voltes fins a trobar el què, el com i el qui...
Fifties- Mapa
- Nombre de missatges : 17
Ubicació : Barcelona
La meva opinió és que si ja hi ha poca gent que vulgui ser administradora del Catalunya Team i els hi anem posant més feina, cada cop estarà més difícil trobar a algú que se'n vulgui fer càrrec
Fenix2- Coordenada
- Nombre de missatges : 80
Ubicació : Catalunya
Jo, suposo que aquesta vegada podre assistir. Ja tinc ganes de reunir-me, si puc portaré part de la meva colecció de pathtags.
sonsoyo- Mapa
- Nombre de missatges : 24
Ubicació : Badalona
Fenix2 escrigué:La meva opinió és que si ja hi ha poca gent que vulgui ser administradora del Catalunya Team i els hi anem posant més feina, cada cop estarà més difícil trobar a algú que se'n vulgui fer càrrec
Doncs res ... si convé ja ho faré jo, tampoc porta molta feina crear un event un cop al mes ... no ho sé no ho he fet mai! Si en parleu en aquest sopar ja em direu si heu parlat d'alguna cosa ... sinó en parlem al setembre o passat el Mega o ....
N0NA- Geomuggle
- Nombre de missatges : 10
Ubicació : N 41° 43.437 E 001° 50.111
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum