Forumcatxe
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Troballes

3 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Troballes - Página 2 Empty Re: Troballes

Missatge por DeepButi 14/10/10, 06:29 pm

Desde -> des de. Ooops! I mira que ho sé però n'he trobat uns quants .... grrrr ... Corregits.

Gràcies

DeepButi
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 38
Fecha de inscripción : 15/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Troballes - Página 2 Empty Re: Troballes

Missatge por Aullu 20/10/10, 11:03 am

Consultes:.

1- S'utilitza la paraula reportar en 2 o 3 vegades, Ex: Una vegada reportat. Un cop reportada la pàgina ...
No quedaria més comprensible posar: notificat, avisat, ha informat ... ?.

2- Hi ha coses a la web que s'han corregit, però altres que segueixen sense rectificar, ex. Lleguiu ... com és això?

3- No es podria resumir una mica el contingut del requadre geocoins perquè es veiessin bé les opcions?
Algunes queden fora i altres estan fins i tot mig amagades.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Troballes - Página 2 Empty Re: Troballes

Missatge por DeepButi 20/10/10, 11:42 am

1. reportat/ada

Això us permet reclamar-ne la propietat i, una vegada reportat, ens permet desactivar-les si ens ho demaneu.

reportar

1 v. tr. [LC] Portar (una nova), donar compte (d’alguna cosa). Li va reportar que l’havien titllat de mentider.

(el verd és meu Smile )

En aquest cas em sembla encertat. Estem "reportant" a Groundspeak un problema.

Una vegada reportada la pàgina pel nou amagatall, ...

En aquest cas, però, tens tota la raó, queda un verb molt forçat (traducció massa literal). Ho canvio per ...

Una vegada enviada a revisió ...

que s'adiu més amb el context.

2. Web
Tal com (em sembla!) ja he explicat, hi ha dos entorns: Test i Producció. Les modificacions que els traductors fem, de tant en tant les podem passar nosaltres mateixos a Test (ara mateix no funciona i ho estan intentant arreglar!). Ahir es va passar la darrera versió. Allà hi ha totes les correccions fetes i "lleguiu" està corregit.
A Producció només hi poden passar els canvis els responsables de Groundspeak, que ho fan, en principi, quan hi ha canvis de programari ... no tenim (els traductors) ni idea de quan ho fan, ni de quan ho faran ... ens ho trobem fet!!!

L'entorn de Test és: http://staging.geocaching.com/

3. Geomonedes
A quina pàgina et refereixes si et plau? La genèrica dels objectes viatgers ( http://staging.geocaching.com/track/geocoin.aspx ) ja la vaig simplificar amb les vostres recomanacions, però potser parles d'una altra?

Gràcies

DeepButi
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 38
Fecha de inscripción : 15/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Troballes - Página 2 Empty Re: Troballes

Missatge por Aullu 20/10/10, 12:22 pm

- A mi al test http://staging.geocaching.com/seek/default.aspx em segueix surtin encara lleguiu. esperem que pogueu treballar amb menys problemes dels que sembla que van surgint.

- Lo de les Geocoins, perdona,ara he vist que era un problema meu del nivell de zoom, que el tenia a 100%.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Troballes - Página 2 Empty Re: Troballes

Missatge por DeepButi 20/10/10, 12:37 pm

Aullu escrigué:- A mi al test http://staging.geocaching.com/seek/default.aspx em segueix surtin encara lleguiu. esperem que pogueu treballar amb menys problemes dels que sembla que van surgint.

Ostres! Segur que no estas mirant una versió antiga guardada en memòria? Entre les opcions de cerca, a baix de tot ... diu

Per codi de zona: o Per codi d'e zona:

Jo veig "llegiu"!! I veig "de zona" ... són correccions fetes fa temps i que ahir van passar a Test.

Proba de refrescar la pàgina (F5).

Gràcies

PS. A producció (la pàgina normal www.geocaching.com ) està corregit de fa temps això també ...

DeepButi
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 38
Fecha de inscripción : 15/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Troballes - Página 2 Empty Re: Troballes

Missatge por Aullu 20/10/10, 01:16 pm

Encara em tornare ximplet.. més vull dir. He actualitzat la pàgina i he fet f5 i em surt .
Lleguiu les anotacions més recents. Són un bon punt d'inici per descobrir experiències d'altres geocercadors.
Aullu
Aullu
Coordenada
Coordenada

Nombre de missatges : 107
Fecha de inscripción : 30/06/2010
Ubicació : Catalunya

Tornar a dalt Ir abajo

Troballes - Página 2 Empty Re: Troballes

Missatge por DeepButi 20/10/10, 02:20 pm

Os##### tens raó!! Jo mirava "És necessari que llegiu i ..."

Ara veig l'error!!!

Corregit.

Gràcies.

DeepButi
Mapa
Mapa

Nombre de missatges : 38
Fecha de inscripción : 15/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Troballes - Página 2 Empty Re: Troballes

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum